onsdag den 11. marts 2015

Goodiebag

Jeg medbringer altid min goodiebag når jeg er på vandretur. Jeg har længe brugt en større Molle taske fyldt med grej, men en stor del af det havde jeg aldrig fået brugt, så nu har jeg fået ryddet op og sorteret de ting fra jeg aldrig har brugt, lige bortset fra førstehjælps grejet naturligvis :)

Nu er den er fyldt med små gode og yderst brugbare ting, og en del af dem bruger jeg faktisk hver gang jeg er afsted, andre er bare super "nice 2 have" -og hvad er der så i den??



Min nedskalerede goodiebag er nu en cuben fiber pose med:
- Compeed vabelplaster i 3 forskellige str
- Nål
- Lighter
- Mini carabin
- Pandelampe
- En tube superlim
- 2.5m Exped cord
- Ørepropper
- Gaffatape
- Læbebalsam
- 2 stk renseservieter
- Forskellige plastre

Samlet vægt 138g

Har du også en goodiebag? - i så fald, hvad er der i den?

2 kommentarer:

  1. Billedet minder mest om indholdet i din førstehjælpstaske. Men ellers er det et godt emne

    SvarSlet
  2. Det er det jo også et stykke hen ad vejen Thomas :) Men tingene er bare gode at have, forstået på den måde, at jeg nødig vil være af at være afsted uden, og så pludselig stå og mangle :)

    SvarSlet